holiday time ~ kedah



assalamualikum....
selama 4 hari aku x de kan?
korg nk thu aku gi mne?
tgk ats tu....
aku gi kedah...
huhu....
best sgt2...
aku gi rumah mak su aku....
dgn angin yg nyaman....
keindahan sawah padi...
fuhh....
mmg x terkate larh...
byk tempat yg aku pegi tau...
nk tgk...
tgk bwh ni...



gamba menara alor setar ..
tgk2 ..
tinggi jgk tau ..
hihii ..


ni gamba mak ngan abah ..
sorry ..
sbb x brpe nk nmpk ..
huhuu ..


nie lah akak aku ..
nme nye ..
ezzatul akmal ..
nk tau info lengkap ?
cri fb dye sendiri ..
ezzatul akmal ..
dye ank sulung ..
tp ..
lebih rendah dr abg aku ..
hohoo ..


ni larh gamba abg aku ..
nme nye ?
muhammad erfan ammar ..
fb ?
erfan ammar ..
cri sendiri larh ..
hahaa ...


haa..
ni pulak gamba aku ..
dlm menara alor setar ..
best-best !!
*korgade
*xdekan
*wek


oit !!
tgk ape tuu ..
hahaa ..
x de lah ..
nie..
adk aku ..
nme nye ?
muhammad eshak azri ...
nk tgk fb ?
cri lah sendiri ..
aq eshak ..
huhuu ..
aku ni mmg mls ..

nie ?
gamba spe pulak ..
haa ..
yg ade dlm gamba nie..
abg aku , adk kecik aku ,
adk aku n abg sedare aku ..
org panggil ''bob''
fb ? aku x tau..
hehee ..


ni gamba ape pulak lah ?
woi !!
x tau ke ?
nie larh gamba pekan rabu ..
dlm nye nie ..
jual mcm2 ..
nk tau ?
pgy larh ..


hihii ..
ni gamba kt mne tah ..
aku pon x tau ..
hahaa ...
dlm gamba nie ..
aku , adk kecik aku ..
sepupu aku n adk aku ..


ni gamba my cousin ...
nme nye ..
nasuha ..
penoh ?
x tau ..


nie gamba adk dye ..
nme nye ?
lupe pulak ..
huhuhuu ..


woi !!
kau tido ke kt situ ?
mne ade ..
hahaa ..
tgh nk snap ..
ko pgy pejam mate kenape bdk ?
lantak kau lorh ..
ni gamba mk aku ,akk aku n adk aku ..


hoi3 ..
pgy thailand ?
yup !
tp kan ..
x lebih 1 km larh ..
kire pgy thailand jgk kan ..
huhuhu


nmpk tu ?
nmpk kan ..
tu nme nye ..
air terjun titi hayun kot ..
hahaa ..
mende larh aku nie ..
tetibe jerk kan ..
kuar tulisan 2006 ..
nie..aku amik kat google larh ..
gamba2 kt air terjun tu x de ke ..
x amik gamba langsong..
berendam je kan ..

yg gamba kitorg asyik bju tu je kan...
tu dlm 1 hari ..
sbb tu lah ..
hahaa ..
korg cuti kt mne ?
cite2 larh ye ..
huhuu ..
bubye !









No comments:

Post a Comment

oit ! dh abez bce tu ..
comment lah siket lah skit ..
nie , trros pgy jer ..
ish , satu pon ckop lah .. hehee ..
comment , jgn x comment .. ^____^

Note: only a member of this blog may post a comment.